La Junta Directiva de l’ASSOCIACIÓ MUSICAL PAU CASALS del Vendrell, reunida en sessió ordinària avui, dia 21 de setembre del 2017, creient interpretar el sentir majoritari de les seves sòcies i els seus socis, enllà de les diverses opcions polítiques que cadascú pugui adoptar, totes legítimes, manifesta:

1. El seu rebuig més ferm a les darreres actuacions policials del Govern espanyol contra persones, empreses i institucions catalanes, que vulneren els drets i garanties més elementals.
  2. La seva indignació davant d’unes maneres de fer més pròpies d’un règim autoritari que no d’un estat democràtic, contràries al diàleg i al respecte pels drets de les persones.

Per tot plegat, i en coherència amb el llegat del Mestre, que no va dubtar a comprometre el seu benestar personal i la seva carrera musical en defensa de la democràcia, la pau, la justícia i la llibertat dels pobles, manifestem el nostre suport a les institucions catalanes i als nostres representants, i l’esperança que la societat catalana pugui expressar-se lliurement el dia 1 d’octubre, sense coaccions ni amenaces.