Tot i que aquesta activitat, avui l’organitza l’Ajuntament del Vendrell a través de Prosceni SLM, la nostra Associació n’és un dels patrocinadors. Hem de dir que va gestionar les activitats de l’Auditori Pau Casals del 1981 al 1991,any en que passà a l’administració pública. D’aquella gestió,cal destacar-ne la creació del Festival Internacional de Música Pau Casals que, de llavors ençà, es celebra cada estiu a l’Auditori.
L’any 2020 l’organització del Festival s’ha vist obligada a cancel•lar la que hauria sigut la seva 40 edició degut a la crisi sanitària de la COVID 19.Per aquest motiu, la programació musical prevista i que portava per títol “Pau Casals i el Vendrell”, per explicar la relació del Mestre amb la seva vila nadiua, serà ajornada fins al 2022, ja que l’equip del Festival ara està treballant per l’edició del 2021 en que s’acompleixen els 120 anys del primer viatge de Pau Casals a Amèrica (1901), els 70 anys del concert a la Casa Blanca davant del president J.F. Kennedy (1961), i els 50 anys del discurs de Pau Casals a les Nacions Unides (1971). Portarà el títol de “Pau Casals i Amèrica”