Enguany, el 2020, es compleixen 100 anys del primer concert de l’Orquestra Pau Casals, un projecte simfònic excepcional que va impulsar el Mestre i que va ser un dels reptes més fructífers de la seva vida artística i professional. L’orquestra va ser reconeguda en molt poc temps i va convertir Barcelona en un punt d’encontre dels millors directors i solistes. Malauradament, el projecte es va acabar definitivament amb la Guerra Civil Espanyola i la posterior dictadura.
La Fundació Pau Casals, organitzadora dels actes commemoratius del Centenari comunica que en motiu de l’actual estat d’alarma pel COVID-19, s’ajorna la celebració dels 3 concerts programats per als dies 19, 21 i 22 de juny a L’Auditori de Barcelona i de l’acte de presentació el 17 de juny al CaixaForum. Les noves dates dels concerts i de les activitats ajornades s’anunciaran tant aviat com sigui possible.
Totes les persones que havien comprat entrades per als concerts commemoratius rebran una devolució automàtica en el cas de les entrades comprades per internet i un correu electrònic en cas de les entrades comprades a taquilles, indicant com fer la devolució.