Avantatges

Les persones sòcies de l’ Associació Musical Pau Casals tenen aquests avantatges, acreditant la condició d’associat/da, i estant al corrent de pagament de la quota:

• Activitats organitzades per l’Ajuntament del Vendrell a l’ Auditori Pau Casals:
    -Concerts realitzats per escoles i conservatoris de música: Gratuïts
    -Altres concerts: Descomptes en les entrades i abonaments
    -Visita a la Casa Nadiua de Pau Casals: Entrada gratuïta
  • Activitats de la Fundació Pau Casals:
    -Visita del Museu Pau Casals a Sant Salvador: Una entrada gratuïta i una altra al 50%.
  • Activitats de la nostra Associació:
    -Concerts de pagament que organitza l’Associació:
    gratuïts o preus molt especials.
    -Sortides organitzades a sales de concerts del país: Preus especials.
    -Obtenció d’informació periòdica sobre concerts, conferències, que duguem a terme, i també d’altres actes de caire cultural.

Existeixen acords de reciprocitat amb diverses entitats, dels que s’informa oportunament.

El professorat i alumnes de l’EMMPAC i de l’escola Músics gaudeixen de condicions especials. Informeu-vos-en.

Quota

La quota és de:

• Individual (1 persona)          30 euros/any
  • Familiar (2 persones)           50 euros/any
  • Entitats                                 60 euros/any
  • Protectors                           100 euros/any

Inscripció

Us podeu inscriure a l’Associació Musical Pau Casals

O bé, complimentant el qüestionari que és a la vostra disposició a:

• Museu Pau Casals
        Av. Palfuriana, 67 Platja de Sant Salvador 43880 El Vendrell
      • Escola Municipal de Música Pau Casals